torsdag 10. februar 2011

02.02 og 09.02

Den 2. feb gikk jeg innom for å spør om jeg kunne jobbe videre og det fikk jeg selvølgelig. Jeg hjalp til med å rydde bort og kaste en del papp på dynga samme dagen, også fikk jeg fri tidlig. Dem hadde ikke så mye å gjøre selv den dagen, de hadde akkuratt hatt mange kunder, men ble ferdig tidlig.

9. Februar var jeg med på Eidsiva for å bytte ut et glass på en skyvedør som hadde blitt bulket og knust. Jeg fikk lært mye av å se på og jeg fikk hjelpe til med diverse med å prøve å rette ut ramma og sette på ''klister'' langs kantene for å feste glasset. Når vi kom opp igjen ville han at jeg skulle prøve å skjære glass, men takket nei og fikk i oppgave å skjære til 10 papp-plater til rammer istedet. Den første ble litt skeiv, men etterhvert fikk jeg dreisen. Men de to siste tukla jeg til fler ganger fordi jeg blandet om målene i cm og mm et par ganger og skjønte ikke hvordan jeg kunne ha klart å gjort en så dum feil fler ganger på rad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar