lørdag 23. oktober 2010

Bilder av gjennomførelsen: Hjelm-prosjekt

Sammensetningen av de siste papir-delene



Sparkling av glasfiber på innsiden for å forsterke ''skjelettet''.
Også FIN-sparkel på utsiden for mer nøye formering og forsterkning.


Skomgummi ''foam-paddin'' for litt komfor :)


Ferdig pusset og slipt



Dette arbeidet har jeg jobbet utover på onsdager på skolen, og det har vært rundt 10-14timer sammensetting og klipping i starten. Sparklingen har jeg brukt veldig mye tid å planlegge på, siden det var et usikkert valg. Jeg valgte å ikke pusse/rette på hver eneste detalj, siden det bli mye arbeid for å være den første jeg lager. Så fort jeg har forsterket og pussed ned den ''nederste rammen'' på hjelmen, skal jeg begynne å male den ferdig og deretter sette inn et visir.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar